Ääät

Hur lång tid ska det ta att äta en skål med flingor? Celine tuggar 2 gånger, pausar 5 minuter, tuggar 1 osv. Ät snabbare lilla människa! Jag är sen och gör som jag sa innan jag fick barn att jag aldrig skulle göra, tjatar att hon ska skynda sig.

Innan jag fick barn sa jag att jag ska inte bli en sådandär förälder som stressar barnen på morgonen. "Varför ska man stressa stackars barnet? Vill man hinna får man väl fan gå upp tidigare då" jomen tjena barnlösa Neg, det är inte så jävla enkelt att frivilligt vakna innan barnen när man har 3 års sömnskuld i bagaget.

Också när jag tänkte. "Jag kommer aldrig klä på barnen på morgonen, det får dem göra själva så dem lär sig" well, okey. Då borde vi börja projekt-påklädning kl 6 varje morgon.

Jag både matar, klär och tjatar morgnar som dessa.

Asså den här tjejen äter så sakta att jag hunnit med ett helt inlägg.....skriven med en hand.

För övrigt tog hon nyss ut en vetekudde ur munnen gav den till E och sa "här pappa. Till Niro. Jag har gjort den mjuk till honom"

För övrigt 2: har vita byxor på mig idag. Good luck till mig.

Anonym

Ni mammor som fixar det här varenda dag är ju stjärnor, hur gör ni???

Du har en lång tunika så du klarar dig ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress