Fantasin flödar

Mission impossible har börjat. Vi försöker lägga barnen. E låtsassnarkar i hopp om att Celine ska lägga sig och sova. Det funkar INTE kan jag säga. Hon härjar runt här i mörkret, dricker vatten och skiter i att E "sover". Niro ligger på mina ben och kommer somna snart hoppas jag.

Jag behöver nya kläder. Hade tänkt dröja kvar lite i centrum där jag jobbar och shoppa lite på rean, men det blev ju som det blev idag. Vågar jag beställa online? Risken finns att kläderna inte passar och jag glömmer skicka tillbaka.

Nu vill Celine höra en saga. E berättar...
"Det var en gång en prinsessa som skulle äta kyckling..."

Celine "köttbullar!"
E "ok kycklingköttbullar. Sen skulle prinsessan åka till vattnet för att fiska."

Celine "små fiska! Inte stora!"

E "ja små. När hon var klar skulle prinsessan till tivolit. Och sen.....*tyst*"

Celine "men PAPPAAA! Läs en saga!!"

E "....så var hon på ica. Hon skulle köpa bananer. Det var billigare än coop"

Logical much??

Anonym

Hahaha. Underbara ni.
Och JA. Beställ på nätet. Så provar du i lugn och ro hemma. Trust me ;)
/Shab

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress