Säkerhetstjänsten rycker ut

Det är sååå past my bedtime. Kl är 21.40 och jag är lite stressad över att jag inte sover än. Har inte gjort något vettigt. Kollat på matrecept, försökt komma på vad jag ska äta, googlat på fula ögonbryn osv. Imorgon är det torsdag, och torsdagar jobbar vi till 18.

Inte så mycket intressant har hänt. Förutom att polisen ryckte ut till jobbet pga att någon sett en väska på taket (ringer man polisen då? Jag hade öppnat väskan). Antagligen en misstänkt bomb av den som ringde. Det visade sig att det inte var en bomb. Inte ens en väska. Det var en skorstensskydd typ. Såatteh....dagens lärdom, på med glasögonen innan du ringer säkerhetstjänsten.

Annars inget nytt. Köpte vindruvor. Visade sig att det inte var eko. Celine var nöjd ändå. Försökte få en fin bild på mig och barnen. Inte helt lätt. Svårt nog att få en bild, än mindre att den ska vara fin.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress