BoostđŸ”„
Redan nĂ€r jag mötte min kollega vid hissarna idag började min boost-torsdag. Hon sa att hon sett artikeln i tidningen och tyckte att den var sĂ„ bra! Det fortsatte pĂ„ samma sĂ€tt under hela dagen av bĂ„de kollegor och patienter som hade lĂ€st artikeln! Jag var sĂ„ glad och tacksam! I lunchrummet hade artikeln satts upp och vĂ€rldens bĂ€sta chef klappade mig pĂ„ axeln och var stolt och förundrad över artikelns innehĂ„ll. 
Tack till vÀrldens bÀsta arbetsplats!

Vi har fĂ„tt sĂ„ mycket respons pĂ„ vĂ„rt konto att jag blir alldeles rörd! En vĂ€n skrev att vĂ„rat konto hade anvĂ€nts som undervisningsunderlag i hennes klass pĂ„ sjuksköterskeutbildningen. Det Ă€r fan stort. NĂ€stan lika stort som vĂ„ra förhoppningar pĂ„ kontot. Ochjag blir sĂ„ glad. SĂ„ jĂ€vla glad. 

Tack alla ni för all pepp, alla delningar och alla fina ord. Framförallt tack, alla ni som berĂ€ttar att kontot öppnat upp era ögon. Och fĂ„tt er att se nĂ„got som ni tidigare inte setts som nĂ„got allvarligt. 

Tack frĂ„n botten av mitt hjĂ€rta! ❀

(null)
SkÄl för det!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress